13 Mart 2017 Pazartesi

Neden Yazarız.
Sayfalarca yazılan cümleler de değilde bir harfe fırtınalar estirip kıyametleri koparan kişileri şair olarak tanımlıyorum. Bu sebepten yazmak eylemdir şair için. 
Neden yazıyorum diye çok düşündüm ve aklımın kıvrımlarına sakladığım, yerli yersiz zamanlarda kendi kendime sorduğum bir soru olmuştur. 
Bulabildim mi?
İnanın tam cevabını bulmak mümkün olmadı. Ama en geçerli cevap iç dünyam ile dış dünyamın çok farklı olmasından kaynaklandığı aşikar. İnanın abartmıyorum aralarında uçurum var. Dış dünyamı değiştiremiyorum. Yeterince uğraşmadığımı bile düşünebilirsiniz. Kibir, kin, öfke, benlik duygusunun hakim olduğu olayların neticesinde tüm yaşanmışlıkların ve insanlığın değer kaybetmeye başladığı bir zaman diliminde yaşadığımızdan bir arpa boyu kadar bile yol almak mümkün olmadı.
Yaşadığım bu ikilemin çelişki doğuran sonuçlarını azaltmak için iç dünyam ile dış dünyamı dengelemeye çalışıyorum.
Yani bir nevi içimi kusuyorum.
Türkânca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder