20 Eylül 2014 Cumartesi

EVRENE ENERJİ


Son günlerde moda haline gelen bir düşünce akımı var. Geçenler de televizyon kanalların birinde iki akademisyen tartışıyordu. Dikkatimi çekti programı bir süre seyrettim. Düşüncenin özeti ‘’Evrene verdiğiniz enerji size geri dönüşü aynı şekilde olur. İyi ve olumlu enerji verirsek evren bize bu enerjiyi olumlu olarak yansıtır. Kötü karamsar enerjinin dönüşü ise kötü, üzücü olaylar olarak yansır’’. Sizin anlayacağınız işin özü bize polyannacılık oynayın demeye getiriyorlar. Ne kadar katılmasam da bilinç altımın bir köşesinde kalmış olacak ki dün yaşadığım olaya bu düşünceyi uygulayayım dedim.

Uzun zamandır yazı yazamamak bende sıkıntı yaratmaya başladığı sırada; dün birden mizahi bir hikaye sayfaya dökülmeye başladı. Bir yandan da bir dosta göstermek için acele ediyorum. Neyse hikaye bitti. Bilgisayara kaydet komutu verdim, acele ettiğimden bilgisayarın bekleme komutuna geçtiğini fark etmedim ve dosyanın kaydedildiğini düşünerek kapattım. Kapatış o kapatış dosya yok, ne yaptıysam bilgisayarın hiçbir yerinde yok..
Deli olacağım yetiştirmek için uğraşırken tamamen kaybettim. Bunun üzerine arkadaşım da bu süre zarfında aramadığım dan bana darılmış. Buyurun buradan yakın hangisine yanayım yazımı kaybettim ona mı ya da arkadaşın bana küsecek kadar darılmasına mı?

Bu iki üzüntü ile ben tıpış tıpış evin yolunu tuttum. Yol boyunca neden, nasıl ve niçin sorularına cevap aradım. Ben o üzüntü ile telefonun sessizde bırakmışım. Sabah telefonda çok sevdiğim birinin çağrısı. Duruma üzülsem de yapacak bir şeyim yoktu ve mesajla durumu izah ettim. Araçta aklıma geçen ki düşünce akımı geldi ve uygulamaya karar verdim. Yol boyunca kendi kendime ‘İyi düşün Türkan, bilgisayarını açınca dosyanı bulursun sen iyi düşün evrene iyi enerji yay o sana bunu yansıtacak diye diye kendimi telkin ederek geldim.

Bilgisayarı açmaya çalışıyorum açılmıyor. Bir ara açılır gibi oluyor kapkara bir ekran. İçimden ‘Hoca senin evrenle benim evren farklı demek ki’ diye söylenmeye başladım.. Neyse bir şekilde bilgisayara çözüm bulundu.
Yemekte hikayeyi yeniden yazacağıma karar verdim. Geldim bilgisayarın başına yeni bir word dosyası açıldı birde ne göreyim yan çubukta dünkü hikaye..
Çok sevindim ‘Hoca haklıymışsın senin evren benim evren aynıymış’..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder